Skip to content

Het gaat slecht met Nederland

september 7, 2011

En wel in een zeer rap tempo. Haalde ik vorige week donderdag nog een tweezits-bankje, drie eettafelstoelen en een TV-tafel bij het grof vuil vandaan, vandaag was de buit aanzienlijk magerder: twee plastic tuinstoelen en een nachtkastje dat ik als bijzettafeltje kan gebruiken.  Niet de moeite waard om een blog over te schrijven, ware het niet dat ik bij thuiskomst aan de overkant twee bruine reetjes aantrof, en de mensen die mij kennen weten hoe dol ik op bruine reetjes ben.

Het begon al donker te worden en mijn cameraatje heeft z’n beste dagen gehad, dus de foto is niet echt geweldig, maar zo’n aanblik maakt mijn dag goed. Al gaat het dan slecht met Nederland.

No comments yet

Geef een reactie

