Skip to content

Nog maar één jaar – Only one year to go

oktober 10, 2014

onemoryear

Vandaag, op 10 oktober 2014, duurt het nog precies een jaar voordat ik uit de schulpverlening ben en de “schone lei” krijg, hetgeen betekent dat ik dan schuldenvrij ben. Twee jaar in de WSNP zijn voorbij, alsmede een jaar daaraan voorafgaand, toen ik van nog minder geld moest rondkomen in afwachting van de toelating. Vandaag kijk ik vooral vooruit. Nog maar één jaar!🙂

Today, on October 10, 2014, it will take exactly one more  year before my debt program has ended, and I will receive the “clean slate”, which means that I will be debt free then. Two years in the Court’s Debt Program have passed, as well as one year before that, when I had to get by with even less money, while I awaited admittance to the program. Today I’m looking ahead, more than anything else. Only one more year!🙂

 

One Comment leave one →
  1. Mariska permalink
    oktober 19, 2014 3:58 pm

    Wat heerlijk! Het aftellen is nu begonnen!

    Ik heb nog precies 2 jaar te gaan en ik kijk uit naar de 18 maanden, dan op de helft!

    Succes met de laatste maanden, je laatste kerst in de WSNP, laatste Oud en Nieuw, Pasen, Hemelvaart en de laatste zomer in de WSNP. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Geef een reactie

